Η άνοδος και η πτώση του φαινομένου «Αλέκος Αλαβάνος» (Η με 1923 λέξεις επίθεση με “μπαλτά” και 2 σχετικά σχόλια)

Standard
`
Αλλοιώς περιμέναμε να εκφράζουν τις διαφωνίες τους οι διανοούμενοι της Αριστεράς.  Διαβάζοντας όμως ένα κείμενο του Α. Μπαλτά στη ΑΥΓΗ, αλλάξαμε γνώμη. Η κατάρα του πολιτικού κανιβαλισμού στους μη αρεστούς ηγέτες της,  που μεσουρανούσε μερικές δεκαετίες πριν, ίσως θα χρειαστεί πολύ περισσότερες για να εκλείψει, ιδιαίτερα από τους  μορφωμένους, που είναι δυστυχώς κατά πολύ χειρότεροι από τους αμόρφωτους (1)
`
  • (….) Τολμώ να ισχυριστώ ότι το φαινόμενο «Αλέκος Αλαβάνος» βρίσκεται πλέον στη δύση του. Όλο τον τελευταίο καιρό είναι εμφανής η αγωνιώδης προσπάθεια του ίδιου να βρει την ατάκα που θα αδράξει (…)  Ταυτόχρονα, η ίδια απουσία συνεκτικού σχεδίου μεταμφιέζεται με μάσκες ονομάτων που παραπέμπουν πολύ πέραν της Αριστεράς (…)  από τον Ανδρέα Παπανδρέου στον Ελευθέριο Βενιζέλο και από εκεί στον Σόλωνα για να φτάσουμε ενδεχομένως στον Χαμουραμπί ή ίσως ακόμη και στα υψίπεδα του Ολύμπου ή του Θιβέτ. (…)  Μου προκαλεί λοιπόν θλίψη (…) να βλέπω τον Αλέκο Αλαβάνο να ανταγωνίζεται τους εκπροσώπους του μπάσκετ, της άρσης βαρών και των δημοσιογράφων του ΠΑΣΟΚ (και τον Άδωνη Γεωργιάδη) στα προεκλογικά τηλεοπτικά σόου. (…)  Ας τελειώνουμε καλύτερα εδώ.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο του Α. Μπαλτά εδώ: Η άνοδος και η πτώση του φαινομένου «Αλέκος Αλαβάνος»

`
1. Σχόλιο Θ. Καρτερού
  • Το ερωτηματικό μου γεννήθηκε βλέποντας τον Αριστείδη Μπαλτά να αφιερώνει ένα άρθρο σκληρής προσωπικής επίθεσης εναντίον του Αλέκου Αλαβάνου στη μνήμη του Αποστόλη Τασούλα.
  • Και αναρωτήθηκα φυσικά, όπως και πολλοί, άλλοι (..) πώς είναι δυνατό κάποιος αριστερός, πανεπιστημιακός, μέλος της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΝ, αν δεν κάνω λάθος, που ανασκολοπίζει μάλιστα ένα σύντροφό του δημοσίως, κυρίως για ζητήματα προσωπικού ήθους, να στρατολογεί στην επιχειρηματολογία του ένα νεκρό. Διότι αυτή την εντύπωση δίνει η αφιέρωση.
    Οι νεκροί, όλοι οι νεκροί, έχουν ένα μεγάλο πρόβλημα: Δεν μιλούν.
Ακολουθεί ο πλήρης σχολιασμός από τον Θ. Καρτερό εδώ: Το απαράδεκτο ολίσθημα του Αριστείδη Μπαλτά
`

2. Σχόλιο Συριζίτη

 Ο Αριστείδης με το άρθρο του “η άνοδος και η πτώση” περιγράφει αλήθειες. Κάνει δύο μεγάλες λαθροχειρίες.

1.Υπάρχει πολιτική

2.Δεν τα έβλεπε πριν γίνει ο εκ δεξιών στον “προγραμματικό λόγο” του Τσίπρα

Είναι περίεργο που αρχίζει η συντεταγμένη φιλολογία της “πτώσης του φαινομένου Αλαβάνου” την ίδια ακριβώς στιγμή που εξελίσσεται το δράμα της πτώσης του Τσίπρα.

`

Κλείνουμε με το πλήρες σχόλιο για το ίδιο θέμα από την ιστοσελίδα “Σκέψεις για τον ΣΥΡΙΖΑ”, εδώ: Είναι ο κομπλεξισμός επιστήμη;

Τα συμπεράσματα δικά σας.

`

(1) Η ταπεινότης μου, δεν επιδιώκει καμμιά απολύτως σύγκριση με τα μεγέθη των προαναφερθέντων πολιτικών και  δημοσιογράφων-bloger, απλώς δράττομαι της παθογενούς ευκαιρίας, μια και που πιστεύω ακράδαντα ότι «η αδιαφορία είναι το λίπασμα του θράσους» να μεταφέρω και να καταγγείλω το οδυνηρό προσωπικό μου βίωμα, όταν πριν 9 μέρες  ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΙΚΑ ΔΙΑΓΡΑΦΗΚΑ ΑΠΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΤΟΥ BLOG syrizaeydap από τον έτερο διαχειριστή (μέλος του ΣΥΝ Αμπελοκήπων), χωρίς να υπάρξει όχι μόνο η όποια απόφαση  συλλογικού οργάνου , αλλά ούτε καν μιά απλή ενημέρωση ενός (αρ.1) μέλους του ΣΥΡΙΖΑ ΕΥΔΑΠ.  Και που μέσα σε 24 ώρες, μετά δριμύτατη καταγγελία, μαιλ, δημοσιεύματα σε blog, αναγκάστηκε να με επαναφέρει,αφού προηγουμένως μου αποκαλύψε ανερυθρίαστα ότι το έκανε γιατί διαφωνούσε με τις αναρτήσεις μου. Έτσι απλά, σαν το πιό φυσιολογικό πράγμα του κόσμου.

Advertisements

One response »

  1. Παράθεμα: Η άνοδος και η πτώση του φαινομένου «Αλέκος Αλαβάνος» (Η με 1923 λέξεις επίθεση με “μπαλτά” και 2 σχετικά σχόλια) « ΣΥ.ΡΙΖ.Α. ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΥ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s