«και μη μου λες εμένα για τη βία» (Από μαθητή του 6ου Λυκείου Καλιθέας)

Standard

 

Δεκέμβρης 2008 Νέος  τρέχει μεσ'στους καπνούς

Δεκέμβρης 2008 Νέος τρέχει μεσ’στους καπνούς

`

και μη μου λες εμένα για τη βία
 `
εγώ γεννήθηκα τώρα και βράζει το αίμα μου
`
και μόνο βία με μαθαίνουν.
 `
Εκεί.
 `
να γίνω σαν όλους
`
να συνεχίσω αυτό που οι άλλοι ξεκίνησαν
 `
να μοιάζω με ό,τι δεν έχει πρόσωπο
 `
Δες,
 `
μια τρύπα έχω για πρόσωπο
 `
σ’ αρέσει;
 `
 `
 `
και μη μου λες εμένα για τη βία
 `
για την ηθική για τα ιερά και τα όσια
 `
πεινάω, πονάω, περνάω
 `
Μη χαίρεσαι όμως
`
δε θα σου περάσω, δε θα σου περάσει
 `
 `
 `
θα καλύψουν οι κραυγές μου τη σιωπή σου
 `
θα τσακίσω τα αδιάφορα βλέμματα
 `
θα πνίξω τη θεωρία που σε σκεπάζει τα βράδια
 `
θα πετάξω από το παράθυρο τις παντόφλες της απάθειας
 `
Θα εξαφανίσω το θα
`
αρκετά περίμενα
`
αρκετά σε άκουσα να μου λες για τη βία
 `
Τώρα
 `
επιστρατεύω την άνοιξη με όλα της τα όπλα
`
χτυπάω με λύσσα την ανοχή σου
 `
σαρώνω τις βρωμιές σου
`
κόβω απ’ τις ρίζες το σάπιο σου τίποτα
`
`
 `
δεν είμαι ποίημα εγώ
 `
η βία που δε θέλεις είμαι
 `
Δε σ’αρέσει;
 `
Έλα, έλα να παλέψουμε, λοιπόν
 `
Τι φοβάσαι; Ποια ήττα υπερασπίζεσαι;
 `
Και μίλα, μίλα
 `

Αλλά μη μου ξαναπείς εμένα για τη βία.

`

Σ.Σ.

Συμπέθεροι σε μας τα χώνει ο πιτσιρικάς

`

«Τι φοβάσαι; Ποια ήττα υπερασπίζεσαι;

`

 Οι αριστεροί έτσι και αλλιώς είμαστε φτιαγμένοι από ήττες .

Έχει δίκιο το παιδί.

Σχολιάστε

