Η οργή της Ελλάδας ξεχύνεται μέσα απ’το συνταξιούχο οικοδόμο Λάμπρο Λιάντα ( Βίντεο)

Standard

Οκτώ λεπτά που αξίζουν χιλιάδες τηλεοπτικές εκπομπές και ιντερνετικές αναρτήσεις

Από enikos του Ν Χατζηνικολάου

Απευθυνόμενος στον κ. Τ. ΚΟΥΙΚ

`
……«τους οικοδόμους τους εκδικηθήκατε,….. είχα φάει αρκετό ξύλο, …γιατί είχατε ξεφτιλισθεί πραγματικά από τη δράση, και το ήθος των συνδικαλιστών οικοδόμων οι οποίοι δεν πήραν 700.000 εφάπαξ και 300.000» επειδή είσαι καλό παιδί»  από την επιχείρηση»…(σ.σ. σαν τον γνωστό Βουλευτή)

`

Απευθυνόμενος στον κ. Γ. ΜΙΧΕΛΑΚΗ:

`
«Μιλάτε για οραματισμούς, για πλεονάσματα και τέτοια την ώρα που εμένα με έχει πατήσει. Που μούχει κόψει το 40% της φτωχής μου σύνταξης, που ήταν αφορολόγητη…»

`

« Θέλω να μου δώσετε πίσω τα χρήματα που έδωσα με τα βαριά και ανθυγιεινά ένσημα μου…»

«Μιλάτε για ελλείμματα και απατεώνες,

….εκείνους που εξαπάτησαν να ψάξετε να τους βρείτε στο περιβάλλον σας .

Με τον κ. Χριστοφοράκο δεν έκανε κανένας οικοδόμος, κανένας εργάτης, κανένας ναύτης παρέα. Το ίδιο με τον κ. Λιάπη δεν έκανε κανένας εργάτης παρέα , δεν έπινε καν καφέ , ούτε που τον εκοίταζε καθόλου και όμως έπαιρνε το επίδομα των φτωχών»….

`
«η μανούλα μου η συγχωρεμένη, με έπαιρνε στην αγκαλιά και πηγαίναμε στην ΟΥΝΡΑ στον Κολωνώ. Δεν στριμωχνόντουσαν, οι Έλληνες είχαν αξιοπρέπεια την οποία την έχετε κάνει κουρέλι..,

Έχετε καταξεφτιλίσει τους Έλληνες οι οποίοι είναι περήφανος λαός..

Που είναι η περηφάνεια τους τώρα;
Πάνω από 500 οι φιλανθρωπικές οργανώσεις, τις οποίες άμα αντιλαμβάνεται η κυβέρνηση παίρνει και 23% ΦΠΑ…

Είσαστε απατεώνες! εκμεταλεύστε την ανθρώπινη αδυναμία και

ΑΝΤΙ ΝΑ ΓΥΡΕΨΕΤΕ ΣΥΓΝΩΜΗΝ ΕΡΧΕΣΤΕ ΚΑΙ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΟΡΑΜΑΤΙΣΜΟΥΣ –ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ!..

Στις 16 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΕΙΧΑ 0,46 ΛΕΠΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΟ, ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ

`

Απευθυνόμενος στο κ. ΠΑΠΑΔΗΜΟΥΛΗ

`

…..«Ο ΣΥΡΙΖΑ θα ανοίξει πάλι την Εργατική Εστία;

-Θα επαναφέρετε τις Συλ. Συμβάσεις;

-Τον οργανισμό Εργατικής Κατοικίας θα τον επαναφέρετε σε ουσιαστική λειτουργία;

Και τους άλλους θεσμούς; ..

ΚΑΙ οχι να μας πετάξετε και εσεις ..ένα πεντακοσάρικο..

`
`

…Θέλω το Δώρο μου το κερδισμένο.

Εγώ το έχω πληρώσει κύριοι και μου το κλέψατε»!

 

 

Σχολιάστε

